Laura Van der Wee

Psychomotorisch therapeut
Lichaamsgerichte & Relaxatietherapeut

“Listen to your body when it whispers, so you don’t have to hear it scream.”

Burn-out

Bij een burn-out voelen lichaam en geest zich opgebrand en je energie is verdwenen.

Meest voorkomende klachten

• Slaapproblemen, piekeren
  • Hoofdpijn, nekpijn, rugpijn
  • Verminderde weerstand
  • Extreme vermoeidheid, prikkelbaarheid, …

Graag ontvang ik u op woensdag in Senses Praktijkhuis Lier, na afspraak:

T: 0470 32 05 86
E: lauravanderwee.pmt@gmail.com

Lichaamsgericht

Via een lichaamsgerichte aanpak (relaxatie, massage) gaan we in eerste instantie de energiebalans herstellen door gericht te ontspannen en ons meer bewust te worden van onszelf en ons lichaam.
We proberen contact te maken met de in het lichaam opgeslagen spanningen en zoeken een weg om emotionele blokkades tot expressie te brengen en te kanaliseren.

Teruggrijpend naar een brede waaier aan disciplines kunnen we zeer gericht en gevarieerd werken. Met een gecombineerd aanbod van massage, stretch-, relaxatie- en ademhalingsoefeningen probeer ik de sessie zo goed mogelijk te laten aansluiten aan jouw individuele noden.

Lichaamsbewustwording

Wanneer we ons bewuster worden van ons lichaam gaan we makkelijker oude ‘verkeerde’ bewegingspatronen van het lichaam herkennen en doorbreken.
Lichaamsbewustwording draagt bij tot versterking van eigenwaarde, identiteitsgevoel en autonomie.
Je leert beter je grenzen aan te geven of te zeggen waar het op staat zonder daarbij anderen te kwetsen.

Prijs

40 euro voor een sessie van 45min